0
استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود مدیریت رستوران | آرلام مجله تخصصی هوش مصنوعی | مرجع تخصصی هوش مصنوعی
0
0
logo

استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود مدیریت رستوران

آموزش های وردپرس

2019/04/01

توسط : arlam

314 بازدید

یادگیری ماشین ها به هوش مصنوعی (AI) این اجازه را میدهد که بدون برنامه ریزی قبلی کارش را انجام دهد. در حال حاضر، رستوران ها شروع به استفاده از این تکنولوژی می کنند. سیمون بوکاکا، به اشتراک گذاشت که چگونه شرکتش از یادگیری کامپیوتر استفاده میکند.

چهارمین کمپانی به تازگی اعلام کرد که سرویس و خدمات رستوران و خدمات مهمان نوازی خود را به پایان رسانده است. این شرکت یک راه حل همه جانبه برای خرید و پرداخت، مدیریت موجودی و مدیریت نیرو را با پیش بینی تقاضای پیشرفته، تجزیه و تحلیل پیش بینی و ابزارهای همکاری فراهم می کند.

علاوه بر این، این کمپانی ارائه می دهدکه دسترسی به خدمات کامل، مهمان نوازی خاص، حقوق و دستمزد، مزایای و خدمات HRO را به کمک هوش مصنوعی انجام میدهد. الگوریتم های یادگیری ماشین و پیش بینی ها بخشی از پیش بینی تقاضای پیشرفته آن است که از روند های تاریخی، رویدادهای آب و هوایی و رویدادهای محلی برای کمک به رستوران ها پیش بینی می کند که مهمانان ممکن است وارد شوند.

Bocca می گوید : “در سال 1999 توسط کارآفرینان رستوران تاسیس شده ، ما به بیش از 1200 مشتری در 60 کشور خدمت می کنیم، از جمله بسیاری از مشهورترین مارک های رستوران های آمریکا مانند TGI Fridays، Eataly، Bar Louie، Queen لبنی، Shari، Brio و Bravo، Soho House و Pinstripes. در حوزه هتل ها، ما افتخار می کنیم که از مارک های هتل های بزرگ مانند گروه هتل بین کانتیننتال، ماندارین شرقی، کیمپتون، هیات، لوئوس، شانگهای لا و جمیرا، مراقبت میکنیم. هدف ما این است که برای کمک به رستوران ها و شرکت های مهمان نوازی کارآیی بیشتری ایجاد کنیم. ما این کار را به دو طریق انجام می دهیم: از طریق پلت فرم برای عملیات مهمان نوازی و از طریق منابع انسانی کامل ما، پرداخت حقوق و مزایا.”

پلت فرم برای عملیات مهمان نوازی ، فرایندهای پشت صحنه را بهبود می بخشد تا مدیران رستوران ها و اپراتورها بتوانند زمان بیشتری را برای انجام کاری که واقعا اهمیت دارد، اختصاص دهند. با پیش بینی تقاضاها، خرید و پرداخت، موجودی و راه حل های مدیریت نیروی انسانی با هر سیستم عمده POS، پلت فرم مالی و بیشتر برنامه های شخص ثالث خاص سازگار است. با یک نام کاربری و رمز عبور، اپراتورها می توانند به سرعت به گزارش ها و داشبورد دسترسی داشته باشند.

“یکی از چیزهایی که ما را از هم جدا می کند، توابع پیش بینی تقاضای پیشرفته ما توسط آموزش دستگاه است که با ابزارهای تجزیه و تحلیل، همکاری می کند، این اجازه را به ما می دهد تا اپراتورها برای دیدن و برنامه ریزی آینده برای خرید و استقرار کارکنان، برنامه ریزی کنند.”

پیش بینی می شود با هوش مصنوعی همه چیز را میتوان تحت تاثیر قرار داد تمانند: اطلاعات روز گذشته ،سال گذشته، ماه گذشته و هفته گذشته، روز قابل توجه، روند اخیر، روند سال گذشته، تعطیلات عمومی، رویدادهای محلی و ملی و آب و هوا. مدیران می توانند پیش بینی بیشتری را با اطلاعات محلی، مانند کار در خارج از رستوران، تصحیح کنند.

پیش بینی تقاضاها، هر ویژگی را در پلتفرم ما در اختیار ما می گذارد، زیرا ما می دانیم که زمانی که پیش بینی تقاضا درست است، جادو اتفاق می افتد: غذا و نوشیدنی ها برای خدمت در دسترس است، و کارکنان به درستی برنامه ریزی می کنند تا هر بار تجربه مهمان مهمی را ارائه کنند.

این کمپانی نیز سرمایه گذاری در یک برنامه تحقیق و توسعه چند ساله را برای تحقیقات داده ها در مهمان نوازی داده است. این شرکت 20 درصد درآمد خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند. این شرکت معتقد است که معماری باز، برای آینده است و اپراتورها را قادر می سازد سایر فناوری هایی که از آنها استفاده می کنند، مانند برنامه های بهداشت و ایمنی و یا رمز و راز، با پلت فرم آن رابهبود بخشند.

تاریخ عضویت : ۰۷ مهر ۱۳۹۹

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.